Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si poradit s výběrem restaurace?

16. Říjen 2015

Restaurací je v České republice jako hub po dešti. K naší smůle je realita taková, že si na restauratéra „hraje“ i ten, kdo nemá s vařením a vedením takového podniku pražádné zkušenosti. Stále častěji se tak stává, že na talíři vidíme jídla nevábného vzhledu. Vyjadřovat se o chuti? To by byla jen ztráta času. Vadí vám to a očekáváte, že když už se rozhodnete jít na večeři či oběd, dostanete skvělé jídlo? Poradíme, jak s jistotou najít restauraci, která vám bude ve všech směrech vyhovovat.

1
Neběhejte po ulici, použijte chytrý online systémMozek zatemněný touhou po lahodném jídle se chová iracionálně. I vám se možná stalo, že jste bezmyšlenkovitě chodili po ulicích a vybírali restauraci jen podle vzhledu či ceně na jídelním lístku a zašli do první, která se vám jen trochu líbila. Nikde není psáno, že se za krásným interiérem či nízkou nebo naopak vysokou cenou skrývá dokonalé jídlo. Nedělejte takové zbytečné chyby. Jestliže si chcete jídlo v restauraci užít, věnujte jejímu výběru čas. Velkým pomocníkem ve hledání vám bude Restu.cz. Jedná se o online rezervační systém pro restaurace. Stačí zadat město či jeho část a okamžitě se vám zobrazí seznam restaurací.
2
Podle hodnocení, jídelního lístku i akcíNení to ale jen pouhý výčet míst. Restu.cz nabízí výběr restaurace podle několika kritérií. Ukazatelem kvality pro vás budou zkušenosti hostů, kteří již restauraci navštívili. U každé restaurace Praha se zobrazuje klasické hodnocení pomocí hvězdiček a současně i vyjádření hostů. Snadno si uděláte obrázek o tom, zda se do restaurace vyplatí vyrazit na jídlo či nikoliv. Restauraci zde snadno vyberete i podle jejího zaměření. Stačí do vyhledávače zadat např. mexická restaurace praha, indická restaurace praha apod.
Pokud chcete ušetřit, stačí se zaměřit na výběr podniků, kde aktuálně nabízí slevy. K tomu, abyste takovou restauraci našli, stačí zaškrtnout jedno políčko. Začněte Restu.cz používat, ulehčí vám nejen výběr restaurace v Praze, ale i v jiných částech České republiky.

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici