Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zmírnit kocovinu

Večírky má rád téměř každý. Pivo i víno teče proudem, všichni se smějí a každou chvíli přistane na stole tác s panáky. Potom se však noc přehoupne v den a vy se probudíte s nesnesitelnou bolestí hlavy, nestabilním žaludkem a zelenou pletí. Kocovina a jak na ni? Pokud se chcete pustit do boje s kocovinou, doporučuji vám pár následujících triků.

1

Voda

Kocovina je převlečená dehydratace a nejdůležitější je dostat do sebe nějaké tekutiny. Někteří kocovinou postižení lidé samotnou vodu špatně snáší, proto je dobré ji zjemnit alespoň sladkým sirupem nebo citronem.

2

Mléko

Není tak těžké jako voda a navíc obsahuje spoustu živin. Možná vám tato alternativa připadá jako jistý obraceč žaludku, věřte však, že hravě sníží jeho kyselost a doplní potřebné vitamíny. Pokud si stihnete dát sklenici ještě před spaním, účinek je zaručen.

3

Energetický nápoj

Aby vás mohl energetický nápoj postavit na nohy, je nutné mít stabilní prostředí v žaludku, jinak by se vám mohlo ještě přitížit. Tento prostředek však mívá podobně jako káva velmi krátkodobý účinek.

4

Polévka

Trik, který známe od našich babiček, zabírá stejně dobře jako před lety. Jakýkoli vývar nám vrátí sílu do končetin, nesmíme však zapomenout na dostatečný přísun tekutin před i po polévce.

5

Pečivo

Kousek suchého rohlíku pomůže našemu tělu absorbovat kyselé šťávy. Při konzumaci pečiva postupujeme pozvolna a nezapomínáme doplňovat tekutiny.

6

Acylpyrin, aspirin

Proti krutým bolestem hlavy nám může pomoci jakýkoli lék na bolest. Obzvláště účinné jsou tabletky rozpustné ve vodě, fungují opravdu rychle a nedráždí žaludek. S jejich užíváním to však nesmíme přehánět.

Máte i vy zaručené recepty, jak na kocovinu? jak přežít kocovinu, který lék na kocovinu vám pomáhá? Poraďte ostatním v diskusi pod návodem.

Autor: Anetka5
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak upéct karamelové dortíčky | recept
Karamelové dortíčky | recept. Karamelové dortíčky svým vzhledem i chutí připomínají známý medovník. Karamelová chuť by jistě neměla v kolekci vánočníh…
Jak udělat pravé vinné šodó | recept
Recept na pravé vinné šodó. Šodó je vinná pěna, sladká omáčka zhotovená z vína a vajec. Šodó se podává teplé. Buď jím poléváme sladké moučníky méně vý…