Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zmírnit kocovinu

Večírky má rád téměř každý. Pivo i víno teče proudem, všichni se smějí a každou chvíli přistane na stole tác s panáky. Potom se však noc přehoupne v den a vy se probudíte s nesnesitelnou bolestí hlavy, nestabilním žaludkem a zelenou pletí. Kocovina a jak na ni? Pokud se chcete pustit do boje s kocovinou, doporučuji vám pár následujících triků.

1
VodaKocovina je převlečená dehydratace a nejdůležitější je dostat do sebe nějaké tekutiny. Někteří kocovinou postižení lidé samotnou vodu špatně snáší, proto je dobré ji zjemnit alespoň sladkým sirupem nebo citronem.
2
MlékoNení tak těžké jako voda a navíc obsahuje spoustu živin. Možná vám tato alternativa připadá jako jistý obraceč žaludku, věřte však, že hravě sníží jeho kyselost a doplní potřebné vitamíny. Pokud si stihnete dát sklenici ještě před spaním, účinek je zaručen.
3
Energetický nápojAby vás mohl energetický nápoj postavit na nohy, je nutné mít stabilní prostředí v žaludku, jinak by se vám mohlo ještě přitížit. Tento prostředek však mívá podobně jako káva velmi krátkodobý účinek.
4
PolévkaTrik, který známe od našich babiček, zabírá stejně dobře jako před lety. Jakýkoli vývar nám vrátí sílu do končetin, nesmíme však zapomenout na dostatečný přísun tekutin před i po polévce.
5
PečivoKousek suchého rohlíku pomůže našemu tělu absorbovat kyselé šťávy. Při konzumaci pečiva postupujeme pozvolna a nezapomínáme doplňovat tekutiny.
6
Acylpyrin, aspirinProti krutým bolestem hlavy nám může pomoci jakýkoli lék na bolest. Obzvláště účinné jsou tabletky rozpustné ve vodě, fungují opravdu rychle a nedráždí žaludek. S jejich užíváním to však nesmíme přehánět.

Máte i vy zaručené recepty, jak na kocovinu? jak přežít kocovinu, který lék na kocovinu vám pomáhá? Poraďte ostatním v diskusi pod návodem.

Autor: Anetka5 | Zobrazit autorská práva

Foto: Sanja Gjenero, Uros Kotnik, Melodi T
Zdroj: sxc.hu

Hodnocení
Pavelka (neověřeno) | Pá, 09/05/2014 - 13:23

Alcostop mám taky vyzkoušený a musím říct, že narozdíl od jiných podobných vyprošťováků zabral. Největší zásluha má, bych řekl, to, že se bere předtím, než se jde pít (popřípadě v průběhu, ale to si né každý vzpomene:D)

Libor (neověřeno) | Út, 08/26/2014 - 14:06

Já jsem si koupil na kocovinu Alcostop, který si dle návodu beru než jdu pít a dlaší den mě kocovina, nevolnost ani bolehlav nepřekvapí, dokonce můžu fungovat už od rána na 100% !

Další zajímavé články

Recept na pravé vinné šodó. Šodó je vinná pěna, sladká omáčka zhotovená z vína a vajec. Šodó se podává teplé. Buď jím poléváme sladké moučníky méně vý…