1

Italská kuchyně představuje velký výběr jídel a nápojů. Její rozmanitost vychází ze skutečnosti, že Itálie byla oficiálně sjednocena až v roce 1861. Italskou kuchyni ovlivnila celá řada vlivů z její rozmanité historie (římské, gálské, germánské, Goth, normanské, lombardské, hebrejské, turecké, arabské, čínské i slovanské).

2

Italskou kuchyni se chce naučit celá řada lidí z celého světa. Umění italské kuchyně spočívá v poznání italské tradice a kvalitních potravin. Toto se však sami naučíte jen velice stěží.

3

Škola vaření představuje nejschůdnější cestu, jak se naučit vařit italskou kuchyň. Odjet na rok, dva do Itálie se záměrem naučit se vařit, není přeci jen realizovatelná pro každého.

4

V současné době již však v Česku naleznete celou řadu škol, které nabízí kurzy vaření. Hledat je můžete pod gastronomickými školami, kuchařské kurzy vaření, školami vaření či gastronomickými kurzy. Vybrat si můžete nejen podle místa bydliště, ale také i podle nabídky náplně jednotlivých kurzů, učitelů a zaměření.

5

Pokud hledáte školu, které nevadí, že jste skutečnými začátečníky, zkuste například Chefparade. Tato škola se zaměřuje na každého, kdo si chce vaření doopravdy vychutnat. Nabízí několik tříd kurzů. Škola vaření pro začátečníky zasvěcuje skutečné amatéry do tajů italské kuchyně a zkušenějším pomáhá zvládnout privátní party či firemní akce.

6

Začátečníci se v rámci školy vaření naučí rozeznávat čerstvost produktů, druhy těstovin, typy káv a podobně. Uvědomíte si, že italská kuchyně je jednoduchá a Italové absolutně nic nevyhazují.

TIP: Vyzkoušejte Chefparade, školu vaření pro začátečníky i pokročilé, která nabízí kuchařské kurzy vaření všech světových kuchyní, ale i netradiční firemní akce či privátní párty. Věnujte profesionální kurz vaření jako dárek, potěšte své přátele a kolegy dárkovým poukazem. Navštivte www.chefparade.cz.
Tipy

Pokud hledáte vskutku originální a netradiční dárek, škola vaření je skvělým dárkem pro všechny milovníky vaření.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.5
Average: 3.5 (4 votes)