Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na zimní módu 2016

Ačkoliv je to neobvyklé, pořádná zima ještě nenastala. Ale co není, může být, vždyť do jara je ještě daleko a zima má reálně mnoho šancí projevit svou nadvládu. Jaké jsou trendy oblečení pro současné zimní období? Pokud budeme mluvit o zimním oblečení a módě, vybavíme si snad všichni teplý kabát nebo bundu. Bez tohoto oblečení bychom asi neobstáli. V pánské módě nezaznamenáme tolik prvků a změn jako v té dámské, a k módě vždy inklinovaly více ženy, takže se zaměříme na dámskou módu.

1
Ve stylu sedmdesátých let Trendy současné dámské módy jsou v této sezóně velmi rozmanité, od ženské klasiky, která tak trochu směřuje k mužné klasice. Může to připomínat rovný a krátký svrchník z vlněného tvídu, ale když jej osvěžíte velkým a plihnoucím chomoutem u krku, tak váš outfit nabude originality a svěžesti. Jestliže se vrátil styl 70. let, není, tak jako žádný retro styl v módě zcela autentický. Vždy nese nějaké současné prvky, které modely oživí, osvěží a přinesou zároveň kreativní osobitost. Jistě vám budou příjemné měkké materiály z vlny a úpletu, které působí jemně a teple. V rozevlátém kabátu, ponču či peleríně z lehkého flanelu nebo vlny můžete udělat mnoho parády, přinejmenším oslníte a získáte pozornost. Kabáty a bundy, dámské i pánské současných trendů jsou skutečně všestranné v podobě moderní parky nebo objemné ultralehké prošívané bundy, jež vám zaručí eleganci, vtip a příjemný pocit tepla. Nosí se žakárové vzory, kára, kohoutí stopa. V souladu s trendovými barvami vám možná zalichotí černá, šedá, námořnická modř, zemitá, béžová i písková.
2
Souboj s módouNosíte rády sukně? Jsou symbolem čisté elegance a pokud jsou z teplého materiálu jako je vlna, úplet, kord zaujímají významnou pozici součásti zimního oblečení. Určitě vám bude vyhovovat i dominantní délka sukní, která je okolo kolen a délka midi. Sukně mají stylové prvky – kožené pásky, zajímavé úzké kožené vsadky nebo žakárové vzory. Pokud jste si oblíbily kalhoty s úzkou siluetou, jsou v této sezóně těsně přiléhavé dámské kalhoty stále trendy, výhodou je velmi pružný materiál, který pro tento střih je nezbytný a hlavně pohodlný. V kontrastu s úzkou siluetou se nosí také dlouhé široké kalhoty s masivními pásky.
3
Buďte originálníMožná jste pletací jehlice už dávno odložily z různých důvodů. Jeden byl třeba ten, že hotový pletený svetr jste koupily výhodněji, než když jste musely zakoupit vlnu a celé dlouhé večery plést. Ale nyní to může být jinak, možná dozrál čas, abyste se k pletení opět vrátily. Koupíte si kvalitní materiál, tedy vlnu, která vám bude i barevně vyhovovat a vyrobíte si vlastnoručně model podle svých představ. Ruční zpracování povýší váš výrobek na originální artikl, který vám bude milejší, než zakoupený praktický kousek oděvu a zima se stane taky příjemnější. A mimochodem, pletené modely jsou něžné a hřejivé, a k zimnímu období neodmyslitelně patří.
Simona (neověřeno) | So, 07/06/2019 - 21:26

Já jsem na loňskou zimní módu vyzrála tak, že jsem si koupila teplé vlněné vesty z https://www.vlnenezbozi.cz/ . Vlněné vesty nejen, že jsou teplé, ale i pěkně vypadají. Jednu vestu jsem měla v práci a druhou doma a vždy, když mi byla zima, tak jsem si ji oblékla.

alenasykorova (neověřeno) | St, 02/20/2019 - 01:10

No, já si letos poprvé zimní oblečení kupovala přes internet, protože jak jsem tak před zimou procházela obchody, tak mi přišlo, že nikde nic pořádného nemají. Na internetu je ten výběr mnohem větší. Super je taky to, že na intenetu může člověk vybírat podle recenzí. Přesně takto jsem si například vybrala jeden velmi pěkný zimní kabát.

Ivanka (neověřeno) | St, 01/23/2019 - 02:26

S výběrem zimního oblečení jsem zatím nikdy problém neměla. Snad jen jednou, když jsem byla těhotná. To bylo strašné, protože žádné oblečení, které jsem měla doma už mi nesedělo a všechno jsem si musela kupovat nové. Asi nejhorší bylo sehnat nějakou pořádnou teplou těhotenskou bundu. Nakonec se mi ale jednu najít podařilo a mimčo tak díky tomu bylo celou zimu hezky v teple. :)

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Chcete mít doma svou vlastní a originální čelenku? Dozajista v obchodech je celkem široká nabídka různých čelenek, avšak ty zavání tuctovostí a nosí j…