Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na zimní módu 2016

Ačkoliv je to neobvyklé, pořádná zima ještě nenastala. Ale co není, může být, vždyť do jara je ještě daleko a zima má reálně mnoho šancí projevit svou nadvládu. Jaké jsou trendy oblečení pro současné zimní období? Pokud budeme mluvit o zimním oblečení a módě, vybavíme si snad všichni teplý kabát nebo bundu. Bez tohoto oblečení bychom asi neobstáli. V pánské módě nezaznamenáme tolik prvků a změn jako v té dámské, a k módě vždy inklinovaly více ženy, takže se zaměříme na dámskou módu.

1

Ve stylu sedmdesátých let

Trendy současné dámské módy jsou v této sezóně velmi rozmanité, od ženské klasiky, která tak trochu směřuje k mužné klasice. Může to připomínat rovný a krátký svrchník z vlněného tvídu, ale když jej osvěžíte velkým a plihnoucím chomoutem u krku, tak váš outfit nabude originality a svěžesti. Jestliže se vrátil styl 70. let, není, tak jako žádný retro styl v módě zcela autentický. Vždy nese nějaké současné prvky, které modely oživí, osvěží a přinesou zároveň kreativní osobitost. Jistě vám budou příjemné měkké materiály z vlny a úpletu, které působí jemně a teple. V rozevlátém kabátu, ponču či peleríně z lehkého flanelu nebo vlny můžete udělat mnoho parády, přinejmenším oslníte a získáte pozornost. Kabáty a bundy, dámské i pánské současných trendů jsou skutečně všestranné v podobě moderní parky nebo objemné ultralehké prošívané bundy, jež vám zaručí eleganci, vtip a příjemný pocit tepla. Nosí se žakárové vzory, kára, kohoutí stopa. V souladu s trendovými barvami vám možná zalichotí černá, šedá, námořnická modř, zemitá, béžová i písková.

2

Souboj s módou

Nosíte rády sukně? Jsou symbolem čisté elegance a pokud jsou z teplého materiálu jako je vlna, úplet, kord zaujímají významnou pozici součásti zimního oblečení. Určitě vám bude vyhovovat i dominantní délka sukní, která je okolo kolen a délka midi. Sukně mají stylové prvky – kožené pásky, zajímavé úzké kožené vsadky nebo žakárové vzory. Pokud jste si oblíbily kalhoty s úzkou siluetou, jsou v této sezóně těsně přiléhavé dámské kalhoty stále trendy, výhodou je velmi pružný materiál, který pro tento střih je nezbytný a hlavně pohodlný. V kontrastu s úzkou siluetou se nosí také dlouhé široké kalhoty s masivními pásky.

3

Buďte originální

Možná jste pletací jehlice už dávno odložily z různých důvodů. Jeden byl třeba ten, že hotový pletený svetr jste koupily výhodněji, než když jste musely zakoupit vlnu a celé dlouhé večery plést. Ale nyní to může být jinak, možná dozrál čas, abyste se k pletení opět vrátily. Koupíte si kvalitní materiál, tedy vlnu, která vám bude i barevně vyhovovat a vyrobíte si vlastnoručně model podle svých představ. Ruční zpracování povýší váš výrobek na originální artikl, který vám bude milejší, než zakoupený praktický kousek oděvu a zima se stane taky příjemnější. A mimochodem, pletené modely jsou něžné a hřejivé, a k zimnímu období neodmyslitelně patří.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vybrat manžetové knoflíčky | rady
Jak vybrat manžetové knoflíčky | rady. Manžetové knoflíčky provázejí pánskou módu překvapivě už téměř 800 let. Vždy by měly být součástí pánského šatn…
Jak na nákup v second handu | tipy
Jak na nákup v second handu | tipy. Nakupování v second handu je českým fenoménem. Second handy lidé vyhledávají i proto, že lze v nich nakoupit luxus…