1

Oblečte se na pracovní pohovor formálně, a to i když víte, že ve firmě panuje uvolněná atmosféra. Vy potřebujete udělat co nejlepší a nejprofesionálnější dojem. Ostatní zaměstnanci ve firmě už práci mají, takže nepotřebují nic dokazovat.

2

Nebojte se do správného oblečení investovat. Kvalitní oblek nebo kostým je evergreen, který se v šatníku neztratí.

3

Pánové by si měli na pracovní pohovor obléci tmavý oblek, jednobarevnou košili (zde pořád kraluje bílá) a ladící kravatu. Obout by si měli černé šněrovací boty a pod ně by si měli vzít vyšší černé ponožky. Dámy by si měly na pracovní pohovor obléci kostým v tlumených barvách, či sukni nebo šaty ke kolenům, blůzu a sako. Na nohy by si měly vzít nelesklé punčochy a lodičky. Vyvarovat by se měly letním sandálům, což je častý nešvar. Vaše oblečení a boty by samozřejmě mělo být čisté a voňavé. Vezměte si s sebou do auta nebo do tašky cestovní váleček, který zachytí prach a nitky z oblečení.

4

Vyvarujte se výstředního oblečení a barev (pokud tedy nejdete žádat o pozici stylisty/stylistky), svou osobnost projevte raději skrze životopis než oblečení. Vsaďte na klasiku. Před odchodem na pracovní pohovor se prohlédněte v zrcadle a zeptejte se svého okolí, jak na něj působíte. Výsledný dojem, který na pohovoru uděláte, bude rozhodující.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)