Přejít k hlavnímu obsahu

Jak uvařit těstoviny s tofu | recept

Těstoviny s tofu | recept. Tofu je sójový sýr, který lze uplatnit v mnoha různých pokrmech. Tofu je však bohužel poměrně podceňované, proto je těžké propašovat ho do jídelníčku zarytých "masožravců". V tomto receptu však tofu šikovně supluje maso takovým způsobem, že mu dají šanci i pochybovači. Díky marinádě bude jeho chuť výraznější a snadno se opeče. Tofu je pak v tomto receptu doplněno orestovanou zeleninou a těstovinami. Tento recept je zajímavým způsobem, jak připravit bezmasý pokrm a přitom důkladně zasytit své strávníky.

Co je potřeba

Co budeme potřebovat na 2 porce:

- 1 cibule
- 1 zelená paprika
- 1 červená paprika
- půlka červené řepy
- 3 lžíce rostlinného oleje
- 200 g těstovin čínského typu

Na marinádu si připravte:

- 2 lžičky sladké papriky
- 2 lžičky pálivé papriky
- 2 vaječné žloutky
- 2 lžíce rostlinného oleje
- 1 lžička kari
- 2 lžíce sójové omáčky
- 2 balení neochuceného tofu

1

Nejprve je třeba na krátkou dobu tofu naložit. Díky marinádě docílíme toho, že se tofu krásně dozlatova opeče. V uzavíratelné misce smícháme obě papriky, žloutky, kari, přilijeme rostlinný olej a sójovou omáčku. Tofu pokrájíme na kostičky a přidáme do mísy s marinádou a důkladně promícháme, aby se všechny kousky důkladně obalily.

2

Tofu uložíme do lednice a dáme se do dalšího kroku. Cibuli zbavíme slupek a nakrájíme nadrobno. Na pánvi wok rozpálíme všechen olej, přidáme cibuli a necháme ji zesklovatět. Papriky zbavíme semínek a nakrájíme na drobné nudličky. Řepu oloupeme a nakrájíme na drobné kostičky. Všechno přidáme k cibuli a necháme opékat. Mezitím si dáme vařit vodu na těstoviny. Jakmile se voda začne vařit, vhodíme do ní těstoviny a osolíme.

3

Zeleninu sesypeme z pánve na talíř a místo ní osmahneme tofu, necháme ho opékat asi pět minut, aby bylo ze všech stran zlatavé. Zeleninu vrátíme zpátky na pánev a spolu s tofu důkladně promícháváme. Ztlumíme plamen a necháme prohřívat, dokud se neuvaří těstoviny.

4

Jakmile jsou těstoviny měkké, slijeme je a necháme okapat. Následně okapané těstoviny vhodíme na pánev k připravené omáčce. Pořádně promícháváme, dokud není vše rovnoměrně propojené. Poté podáváme. Dobrou chuť.

Autor: marketahoz
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na zeleninové placky | recept
Zeleninové placky | recept. Máte rádi bramborák, ale bývá vám po něm těžko? Vyzkoušejte následující recept na zeleninové placky. Základ je podobný jak…