Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyrobit podzimní věnec z přírodnin | DIY

Podzimní věnec z přírodnin | DIY. Podzim je období, které přeje vycházkám do lesa. Ať už za účelem houbaření, pejskaření, nebo prostě člověk dostane chuť jen tak se projít ve vlhkém lese, nasávat čerstvý vzduch a kochat se božským klidem. Tvořivá duše se navíc v lese rozhlíží po přírodninách a přemýšlí, co by se z nich dalo udělat. Zkuste i vy s dětmi vyrazit do lesa na houby a při té příležitosti se dívejte kolem, co by se mohlo hodit na váš podzimní věnec. Na výrobu podzimního věnce můžete využít v podstatě cokoliv, co vám les nabídne. Přináším vám inspiraci, jak na podzimní věnec z přírodnin.

Co je potřeba

  • mech
  • kůra
  • šišky
  • kaštany, žaludy, bukvice, šípky, jeřabiny, atd.
  • lišejník
  • korpus na věnec
  • provázek
  • nůžky
  • tavná pistole
1

Nejprve si rozehřejeme tavnou pistoli. Ke korpusu přivážeme provázek, pomocí kterého věnec postupně začneme obalovat nasbíraným mechem. Provázek utahujeme tak pevně, až se do mechu úplně schová. Mechem obalíme celý korpus věnce.

2

Jakmile máme mechový věneček hotový, rozvrhneme si na něj přírodniny. K ozdobení věnce můžete využít vskutku cokoliv vás napadne – kůru, šišky, kaštany, žaludy, bukvice, šípky, jeřabiny, lišejník, fantazii se zde meze nekladou. Když jsme s umístěním přírodnin spokojeni, přilepíme je pomocí tavné pistole k mechovému věnečku (případně je můžeme přivázat tenkým provázkem či připevnit drátkem). Nakonec k věnečku přivážeme poutko, abychom ho mohli pověsit na dveře.

Na podzimní věnec můžete také umístit například malou figurku podzimního skřítka, malého ptáčka, ježečka, nebo jiné dekorace, které doma najdete.

Přeji ať se vám věnec povede!

Doporučuji nahradit šípky a jeřabiny červenými korálky. Mají delší životnost – neomrznou, neshnijí, vydrží krásně červené přes všechny podzimní plískanice a příští rok je můžete použít znovu.

Autor: Jasanka | Zobrazit autorská práva

Fotoarchiv autorky

Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Jak vyrobit podzimní dekorace | tipy
Jak využít šišky ke tvoření dekorací
Jak vyrobit vlastní vánoční přání | DIY