1

Kosmetické tampony
Jedná se o nejčastější způsob čištění pleti. Pleť je vhodné čistit postupně více tampony, které budou vždy navlhčené v kosmetické vodě určené pro čištění pleti. Její cena je i v řádech desítek korun, stejně tak jako u tamponů, a je vhodné provádět čištění pravidelně.

2

Vymačkávání
Jedná se o oblíbenou metodu. Je ovšem zapotřebí vymačkávat pouze zanícené nebo velmi ucpané póry. Vymačkávání provádějte pouze čistýma rukama, které jsou umyté dezinfekčním mýdlem. Doporučené je vymačkávání slabým kapesníkem. Vymačkávání by mělo probíhat nehty dvou ukazováčků. Nevymačkávejte póry zbytečně, ničíte tím svaly kolem pórů a ty poté ztrácí schopnost se zatahovat a ucpávají se více.

3

Noční krémy
Vyvarujte se všech nočních krémů na pleť. Noční krémy pouze ucpou póry a ty pak nemají možnost dýchat a vylučovat škodlivé látky.

4

Pleťové masky
Pleťové masky jsou nejideálnější variantou pro čištění pleti. Slouží k vyčištění pórů a zároveň k vyživení pokožky. Existuje mnoho druhů pleťových masek, které lze aplikovat i podle aktuálních problémů. Jiné masky se používají na suchou pleť a jiné zase na příliš mastnou pleť.

5

Tonizační vody
Jsou vhodné pro mastnou i suchou pleť, póry se následně více zatahují a nemají tendenci absorbovat okolní smog a nečistoty. Kůže je pak následně i pružnější a odolnější.

6

Odličovací kosmetika
Při používání make-upu je důležité zvolit kvalitní odličovací kosmetiku jinak se budou póry ucpávat více.

7

Speciální přípravky
Při nadměrném ucpávání pórů a častých zánětech kůže je vhodné navštívit dermatologa nebo si přímo v lékárně vyžádat speciální přípravky vhodné k čištění a redukci akné a ucpaných pórů.

Varování

Poraďte se se svým lékařem.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.25
Average: 3.3 (4 votes)