Přejít k hlavnímu obsahu

Jak podpořit růst vlasů | rady a tipy

31. Srpen 2019

Jak podpořit růst vlasů | rady a tipy. Říká se, že vlasy jsou korunou krásy. Zejména ženy bývají ochotny věnovat péči o vlasy spoustu času i peněz. Nejčastěji je trápí vypadávání vlasů nebo jejich zhoršená kondice. Jak podpořit růst zdravých vlasů?

1

Někdy se dopouštíme zbytečných chyb z nevědomosti. Například dívky a ženy, které mají dlouhé vlasy, je často gumičkou stahují do culíku nebo drdolu příliš pevně, aby jim účes vydržel po celý den. To ale vlasům nedělá dobře, protože dochází k jejich oslabení a zvýšené lomivosti.

2

Pokud chceme mít kvalitní, pevné vlasy, které nic nebrzdí v růstu, měli bychom být šetrní při jejich rozčesávání. Nepoužívejte násilí, nespěchejte. Když nechcete používat kondicionér, který česání ulehčuje, prohrábněte si vlasy nejprve několikrát rukou, abyste od sebe oddělili jednotlivé prameny. Vlasy se tím pádem tolik nezacuchávají a snáze je upravíte. Každopádně je rozčesávejte šetrně!

3

Když si vlasy umyjete, chvíli počkejte, než si vezmete do ruky hřeben nebo kartáč, aby trochu proschly. Touto péčí o vlasy dosáhnete toho, že nebudou tolik vypadávat. Jestliže je vysušujete ručníkem, vodu jemně vytlačte, vlasy nedrhněte ani netřete!

4

Počet vlasových folikul je dán geneticky, ale nevhodná strava, zejména nedostatek vitamínů, stopových prvků a minerálů mohou růst vlasů významně omezit. Důležitý je například zinek a selen. Ponocování, nekvalitní spánek, kouření a především každodenní, chronický stres se rovněž negativně podepíší na kvalitě vlasů. 

5

Zkuste si pravidelně masírovat pokožku hlavy, aby došlo k jejímu prokrvení, a tím byla zajištěna výživa vlasových váčků. Vyšetřete dvě, tři minuty ráno, po probuzení, a ten samý čas i před spaním. Do pokožky můžete vmasírovat i k tomu určené kvalitní přípravky.

6

Nezatěžujte vlasy tím, že budete používat zbytečně mnoho vlasové kosmetiky. V zimě noste čepice z kvalitních materiálů, které zahřejí, ale vlasy po nich neelektrizují. Nechte si konce pravidelně zastřihnout, aby vaše vlasy vypadaly hustší. Jakmile se zbavíte roztřepených konečků, hříva bude opticky bohatší.

Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články