Co je potřeba

- 4 velmi zralé banány - 4 lžíce medu - hrst mletých ořechů nebo mandlí - 180 g ovesných vloček

1

Banány oloupeme a vidličkou rozmačkáme na kaši. Banány na sušenky (a vůbec na pečení moučníků) musejí být zralé až přezrálé. Jsou to ty, které moc nelákají ke koupi, mají na sobě hnědé tečky. Tyto banány mají vysokou cukernatost a jsou velmi voňavé.

2

Do banánové kaše přidáme med, vločky a ořechy nebo mandle. Na vlašské ořechy se často vyskytuje alergie, ale v sušenkách chutnají nejlépe. Vše dohromady vařečkou promícháme. Těsto se při pečení neroztéká. Na papír na pečení lžičkou klademe malé hromádky nebo tvoříme placičky. Pečeme ve vyhřáté troubě asi 20 minut při teplotě 190 °C. Sušenky jsou díky vločkám krásně křupavé.

3

Pokud máte doma někoho, kdo odmítá vločky pozřít, vymíchanou směs umixujte. Vločky nebudou v sušenkách na první pohled patrné. Rozmixovanou hmotu můžeme upéct v silikonových formách. Na fotografii jsou sušenky ve formě na velikonoční vejce. Těsto ve formě pečeme stejným způsobem jako sušenky na plechu. Z formy se dají po vychladnutí lehce vyloupnout. Formy se ničím nevymazávají.

4

Sušenky pečené ve formě mají tvar bochánků a kdo neví, ovesné vločky nepozná. Těsto na sušenky je dobré ochucené mletou skořicí.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.142855
Average: 4.1 (7 votes)