Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na kuří oko

07. Březen 2016

S kuřími oky se častěji potýkají ženy. Kuří oka se totiž často projevují jako následek nevhodné obuvi. Tam, kde bota až příliš tlačí na kůži a kde se hromadí odumřelá kůže, může dojít ke vzniku těchto nepříjemných společníků všech bot, které jsou víc trendy než pohodlné. Jak vypadá kuří oko, není potřebné připomínat. Kuří oka a jak na ně!

Co je potřeba

speciální gelovou náplast na kuří oka

1

Prvním bodem na seznamu proti kuřím okům by tedy mělo být: pořiďte si pohodlnou obuv! Pokud se vám už ale kuří oko vytvořilo, je potřeba se ho zbavit. Provází ho totiž nepříjemná bolest. Kuří oko je kožní výstupek, který se tvoří hlavně na kloubech. Má žlutou či šedavou barvu a může měřit od několika málo milimetrů až po centimetr.

2

Zajděte si do lékárny a pořiďte si speciální náplasti na kuří oka napuštěné gelem, který ztvrdlou kůži dokáže změkčit. Nohy pak ještě namočte v horké vodě. Po chvíli osušte a můžete se pokusit pinzetou, opatrně žiletkou či nehtem kůži vydloubnout či vydrolit. Pokud se bojíte, či vám nejde kůže vydrolit, zajděte na pedikúru. Zručný pedikér vám s kuřím okem pomůže. Není to ale bezbolestný zákrok. Pedikér kuří oko nařízne a přelepí náplastí na kuří oka.

3

A jedna babská rada. Na kuří oko lze vyzrát cibulí. Plátek cibule ponořte na několik hodin do octa a večer před spaním ho přilepte na kuří oko, nechte do rána působit. Ráno nohu omyjte v horké koupeli.

Kuřím okům můžete krom vhodné obuvi předejít také dobrou péčí o chodidla. Při koupeli nohy vydrhněte pemzou, navštěvujte pravidelně pedikúru a chodidla pravidelně natírejte zvláčňujícím krémem. Koupit lze také speciální ponožky – nohy si večer namažte silnou vrstvou hydratačního krému, obujte si ponožky a ráno už jen osušte.

Autor: chiquita
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na zácpu přírodní cestou
Jak snížit cholesterol v těle
Jak poznat roupy
Jak léčit bradavice
Jak na střevní chřipku