Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na recepty na vánoční cukroví | recepty

14. Listopad 2015

Vánoční cukroví recepty s fotkou. Podívejte se na naše tradiční i netradiční recepty na vánoční cukroví, připravili jsme pro vás tyto recepty na vánoční cukroví (recepty s fotkou či videem) - například linecké ořechové cukroví, vanilkové rohlíčky, hrudky s irskou whisky, plněné ořechy, vánoční perníčky nebo vosí hnízda. Tyto recepty na vánoční cukroví s fotkou si určitě oblíbíte, patří k vyhledávaným vánočním receptům a na většinu z nich nedají kuchařky dopustit. Pojďme se na recepty na vánoční cukroví s fotkou podívat zblízka!

1
Recepty na vánoční cukroví s fotkou poprvé: Recept na linecké ořechové cukrovíTento recept na vánoční cukroví vám pomůže připravit vynikající linecké ořechové cukroví, které neodmítne žádný mlsný jazýček. V receptu si názorně ukážeme, jak připravit linecké těsto a při jaké teplotě cukroví péct v troubě.
2
Recepty na vánoční cukroví s fotkou podruhé: Recept na vanilkové rohlíčkyVanilkové rohlíčky by se měly rozplývat na jazyku. Takové vánoční cukroví dokážete upéct i vy! A to můžete být naprostý začátečník. Stačí si pomoct s videoreceptem, který vám ukáže jak jednoduše na to.
3
Recepty na vánoční cukroví s fotkou potřetí: Recept na vánoční rumové kuličkyTento recept na vánoční kuličky zvládnete i s dětmi. Neváhejte je proto do přípravy tohoto vánočního cukroví zapojit! Zabavíte je a ještě budou mít samy dobrý pocit, že pomohly s vánočními přípravami.
4
Recepty na vánoční cukroví s fotkou počtvrté: Recept na plněné ořechyPřipravíme si 80 kusů plněných ořechů. Říká se, že na Vánoce má být na stole sedmero vánočního cukroví. A skvělé plněné ořechy na stole nesmějí chybět. Příprava je podle našeho receptu jednoduchá, podívejte se na video.
5
Recepty na vánoční cukroví s fotkou popáté: Recept na vánoční perníčkyStalo se už tradicí, že k vánočním svátkům patří i pořádný perník. Receptů na vánoční perníčky je nespočet, ty nejlepší se ale tradují z matky na dceru. My vám jeden takový recept na skvělé vánoční cukroví prozradíme. Vyzkoušejte i recept na perníčky hned měkké od naší cukrářky Markéty!
6
Recepty na vánoční cukroví s fotkou pošesté: Recept na vosí hnízdaVosí hnízda patří k modernějším receptům na vánoční cukroví. Toto vánoční cukroví vyžaduje formičky "vosí hnízda", pokud je namáte, nevadí, poradíme si jinými provizorními formičkami.
7
Recepty na vánoční cukroví s fotkou posedmé: Recept na vánoční špičkyDopřejte si tradiční špičky také o Vánocích, můžete pro svou rodinu a známé připravit i vánoční minišpičky. Přečtěte si recept na tento vánoční zákusek, se kterým rozhodně nic nezkazíte.
8
Recepty na vánoční cukroví s fotkou poosmé: Recept na košíčky s karamelovým krémemTento recept na košíčky je trochu netradiční, nebudeme si tentokrát připravovat známé ovocné košíčky, ale košíčky plněné karamelovým krémem. Dokud neochutnáte, neuvěříte, že se po nich pak mohou všichni utlouct.
9
Recepty na vánoční cukroví s fotkou podeváté: Recept na nugátové věnečkyMňam! Recept na vánoční cukroví, za které budete rozhodně doma pochváleni celou rodinou. Je jednoduché na přípravu těsta i na pečení a je to pravdová dobrůtka. Vyzkoušejte tuto nugátovou pochoutku také i vy!
10
Recepty na vánoční cukroví s fotkou podesáté: Recept na staročeské zázvorkyA nakonec mého přehledu jeden staročeský recept na zázvorky, tedy vánoční cukroví, na které dnes už tak trošičku zapomínáme. Vyzkoušejte dokonce původní recept na toto vánoční cukroví od babičky autorky.
11
Recepty na vánoční cukroví s fotkou pojedenácté: Recept na měkké marokánky a výborný recept na florentinky (florentýnky)Marokánky a florentinky (florentýnky) se liší svým složením. Přesvědčte se sami a vyzkoušejte si podle našich receptů vánoční cukroví upéct doma také.
12
Vánoční cukroví recepty s fotkou podvanácté:Recept domácí fondánové bonbony Nabídnout svým blízkým čokoládové bonbony vlastní výroby, tak to tu ještě nebylo. Čerstvé domácí bonbony se zázvorem, citronem nebo mátou, polité čokoládou nebo v sametovém kakaovém kabátku – už se vám sbíhají sliny?

Prohlédněte si i další recepty na vánoční cukroví s fotkou či videem na webu JakTak.cz.

Autor: chorche | Zobrazit autorská práva

Recepty na vánoční cukroví - foto ilustrační, nn.wikipedia.org/wiki/Fil:Christmas_Cookies.jpg

Hodnocení
Anka (neověřeno) | Út, 12/09/2014 - 01:30

Dobrý den, mohla bych požádat o zasláni "Kuchařka vánočního cukroví" - kuchařky s vánočními recepty zdarma. Děkuji AP

poetkavlasta (neověřeno) | So, 12/06/2014 - 12:16

Cukroví hodnotím jako vynikající, protože většinu těchto receptů znám. Teď již nepeču pro svoji cukrovku, ale vždy když vidím obrázky, cítím v ústech i chuť těchto vánočních skvostů. Takže děkuji za levnou pro mne pochutinu, (díváním se).
Špičky znám trochu jinak, také bývaly výborné. Upeče se tenší plát tmavého těsta a vykrájí kolečka (podložka špiček). Odkrojky se v míse rozdrobí přidá se kousek másla a rum a z této nplně se vytvarují špičky a posadí na kolečka. Potom se potírají čokoládovou polevou. Jsou hezky rumové.
Do náplně se přidají ještě ml. ořechy, může trocha marmelády, i trochu kakaa, podle chuti cukru.
Pokud by byl zájem, mohu dodat i recept. Vlasta

Bětka (neověřeno) | St, 11/26/2014 - 15:10

Chtěla bych se zeptat na cukroví bez klasického cukru a mouky. Děkuji

Růžena (neověřeno) | So, 11/22/2014 - 17:10

Dobrý den,děkují moc za krásné dobré chutné recepty. Přeposílám přátelům na farcebook. A mé rodině. Zdraví Vás Kubáková.

lenka18 (neověřeno) | Út, 11/11/2014 - 09:46

Domácí vánoční cukroví již několik let objednávám, a to vždy od různých výrobců a jsem vždy moc spokojena.

Další zajímavé články

Možná znáte kokosky připravované vyšleháním vaječného bílku. Tady je ale recept, u kterého nic takového nepotřebujete. Výsledek je trošku tvrdší a vět…
Obrázek není k dispozici
Dortolenky jsou vynikajícím receptem na vánoční cukroví. Připravují se z křehkého těsta. Aby těsto při pečení nepraskalo, dáme do trouby hrneček s vod…
Obrázek není k dispozici
Recept na vánoční cukroví pojmenované podle svého tvaru - mandlové hříbečky. A co budeme na mandlové hříbečky potřebovat. Mandle, cukr, bílek a čokolá…