Přejít k hlavnímu obsahu

Jak udělat pomazánku z kozího sýru | recept

Kozí sýr je zdraví prospěšný přírodní produkt, který se stále více prosazuje v české kuchyni. Pomazánka z kozího sýru podávaná na krajíci čerstvého chleba a se ředkvičkami – to je lahůdka, kterou si teď můžete díky tomuto receptu dopřát i vy.

Co je potřeba

1 polévkovou lžíci sezamových semínek
1 polévkovou lžíci oloupaných lískových oříšků
1 lžíci kmínu
½ kávové lžičky soli
200 g kozího žervé
3–4 lžíce mléka
ředkvičky a chleba

1

1 polévkovou lžíci sezamových semínek, 1 polévkovou lžíci oloupaných lískových oříšků a 1 lžíci kmínu položte na pánev a zlehka směs zahřejte, dokud se z ní nezačne uvolňovat vůně.

2

Směs z pánve nasypte do mísy či hmoždíře, přidejte ½ kávové lžičky soli a vše řádně rozdrťte.

3

Připravte si mísu a v ní rozšlehejte 200 g kozího žervé se 3–4 lžícemi mléka. (Kozí sýr žervé od výrobce Biofarma DoRa s.r.o., Dvůr Ratibořice, 180 g vyjde zhruba na 47 Kč).

4

Kozí žervé s mlékem smíchejte se směsí oříšků, sezamových semínek a kmínu a dozdobte mátovými lístky.

5

Pomazánku z kozího sýru podávejte na chlebu, pomazánka nejlépe chutná s ředkvičkami.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na zeleninové pomazánky | recepty
Zeleninové pomazánky | recepty. Často svým klientům doporučuji, aby si připravovali pomazánky. Jenomže často nevědí jaké a většinou se uchylují ke svý…