Přejít k hlavnímu obsahu

Jak urychlit růst vlasů

18. Srpen 2016

Představujete si, že pohodíte hřívou jako filmová diva a strhnete na sebe pozornost okolí? To ale nepůjde bez dlouhých pěstěných kadeří. Ten, kdo po nich touží, je ale jen málokdy spokojen s rychlostí růstu svých vlasů. Tomu se ale na štěstí dá pomoct. Urychlit růst vlasů lze totiž za pomoci několika chytrých triků.

1

Jednoznačnou pomocí, jak urychlit růst vlasů – a to nejen při růstu vlasů – je správná životospráva. Zařaďte do svého jídelníčku více zeleniny a ovoce, které jsou bohaté na vitamíny a minerály. Snižte hladinu stresu, který denně prožíváte. Zařaďte do programu pohyb. Tyto úkony pomáhají zdraví celého těla. Pokud se chcete zaměřit pouze na vlasy, zajděte do lékárny pro některý koncentrovaných přípravků pro zdraví vlasů. Ty se ale na rozdíl od vyváženého jídelníčku, pohybu a psychické hygieny nedají užívat dlouhodobě.

2

Pravidelně zastřihávejte konečky. Vlasy byste měli nechat zastřihnout zhruba jednou za dva měsíce. Důvodem jsou nezdravé roztřepené konečky, kterých je potřeba se zbavit a vlasům tak ulehčit.

3

Vyhněte se zbytečnému fénování, žehlení či chemickému ošetření vlasů. Používejte kvalitní a nejlépe přírodní přípravky, které vlasy ochrání. Dbejte na ochranu vlasů při slunění.

4

Používejte speciální kosmetiku určenou pro růst vlasů. Ale opět se soustřeďte na kvalitu produktů. Místo do drogerie se vydejte na nákup do lékárny. Do pravidelného rituálu péče o vlasy zařaďte masky a olejové zábaly. Dejte ale pozor na vysušování vlasů, které v některých případech hrozí.

Autor: chiquita
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak pečovat o poškozené konečky vlasů
Jak zabránit padání vlasů
Jak pečovat o suché vlasy | rady
Jak zesvětlit vlasy | rady
Jak se zbavit lupů ve vlasech