Co je potřeba

  • 250 g mletého kokosu + na závěrečné posypání
  • 1 plechovka zahuštěného slazeného mléka
  • 100 g moučkového cukru (či dle potřeby a chuti)
  • 5 lžic kokosového likéru Malibu
  • 3 lžíce kakaa
  • několik kapek potravinářského barviva
1

Nejprve si do malé mističky nalijeme malé množství slazeného zahuštěného mléka, to odložíme stranou, budeme jím pak slepovat jednotlivé pláty. Zbytek mléka přelijeme do větší mísy. Následně k němu přisypeme kokos a promícháme, aby se obě ingredience zcela spojily. Dále můžeme přidat trochu kokosového likéru, a do takto vzniklé směsi přisypáváme po troškách moučkový cukr. Důkladně mícháme, aby se vytvořila tuhá hmota. Cukru můžeme použít i méně, záleží i na chuti.

2

Připravené těsto rozdělíme na tři části. První ponecháme stranou, do druhé nasypeme kakao a zapracujeme ho do ní. Třetí část opatrně obarvíme potravinářským barvivem, asi nejlépe vypadají řezy obarvené červeným barvivem, ale pokud jste dobrodružnější povahy, tak se fantazii meze nekladou.

3

Trochou másla vymažeme zapékací formu. Přesuneme do ní první část těsta a důkladně jí tam upěchujeme. Potom na ní nalijeme trochu slazeného mléka a rozetřeme jej.

4

Stejný proces opakujeme i s dalšími dvěma částmi těsta. Nakonec potřeme povrch zbylým mlékem a posypeme kokosem. Následně vložíme nádobu do lednice a necháme chvíli zatuhnout.

5

V posledním kroku vyjmeme nádobu s kokosovými řezy z lednice a překrojíme na poloviny. Jednu polovinu opatrně vyjmeme a přiklopíme jí tu druhou, lehce je k sobě přitlačíme. Poté je nakrájíme na kostky nebo jiné tvary. Uchováváme v chladu.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
1.333335
Average: 1.3 (3 votes)