Co je potřeba

  • 160 g mletých vlašských ořechů
  • 160 g moučkového cukru
  • 160 g sušeného polotučného nebo plnotučného mléka
  • 1 bílek
  • Krém na plnění
  • Čokoláda na polevu
1

Moučkový cukr a sušené mléko prosijeme přes síto, abychom je zbavili případných hrudek a nakypřili je. Cukru dáme jen 120 g, zbytek si necháme stranou na podsyp při vyvalování. Přidáme ořechy, promísíme se surovinami v misce a nakonec vyklepneme bílek. Zpracováváme nejprve vidličkou nebo vařečkou a až ke konci rukama. Těsto musí být tužší, nelepivé. Odložíme ho na chvilku do chladu.

2

Na nepřilnavé podložce z těsta vyvalujeme plát silný asi 2 mm. Podsypáváme moučkovým cukrem, který jsme si odložili stranou při výrobě těsta. Vykrajujeme kolečka, velikost zvolíme podle toho, jak velké cukroví chceme mít. Trubičky uděláme tak, že do středu kolečka přiložíme např. kulatou rukojeť vařečky a okraje přehneme k sobě. Kolečko lehce poprašte cukrem na té straně, kterou budete obtáčet okolo nástroje. Trubičku pak lehce sejmete. Trubičky nechte chvilku na plechu oschnout.

3

Trubičky namáčejte v čokoládové polevě a plňte libovolným krémem, Nutellou nebo šlehačkou. Skladujte na chladném místě.

Tipy

Trubičky plňte opravdu až na poslední chvíli. Aby je náplň npříliš nerozmáčela, polijte je čokoládou i zevnitř.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.714285
Average: 3.7 (7 votes)