Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si připravit nápoj na hubnutí | recept

Nápoj na hubnutí | recept. Pokud chcete zhubnout, jistě víte, že není vhodné pít slazené a perlivé nápoje. Vhodnou volbou je čistá voda, zelené, bylinné a ovocné čaje. Do vody však můžete přidat další ingredience a podpořit a urychlit tak hubnutí. Jaké to jsou? Přečtěte si následující článek, kde se dozvíte, jak si připravit nápoj na hubnutí.

Co je potřeba

Inredience viz další kroky

1

Denně bychom měli vypít zhruba 2 litry vody. Připravte si do skleněného džbánu či jiné nádoby nápoj na hubnutí a průběžně si z něj nalévejte, zlepšíte tak svůj pitný režim a ještě podpoříte hubnutí.

2

Jaké ingredience přidat?

Do vody můžete přidat čerstvé bylinky – třeba mátu či meduňku, obě podporují trávení, máta navíc snižuje chuť k jídlu. Do nápoje přidejte také čerstvý strouhaný nebo najemno nakrájený zázvor (ten potlačuje chuť k jídlu, pomáhá zrychlovat metabolismus a čistit organismus) nebo čerstvé lístky ženšenu.

3

S hubnutím pomůže také okurka či vodní meloun, tyto druhy zeleniny se hodí pro doplnění vody a obsahují malé množství kalorií.

4

Pro dochucení a také pro dodání dalších potřebných cenných látek přidejte také ovoce. Citron napomůže rychlejšímu spalování tuků a posiluje obranyschopnost organismu. Grep snižuje chuť na sladké a pomáhá spalovat tuky. Mandarinka pak podporuje metabolismus a tím i hubnutí. Pomelo zase odvádí přebytečnou vodu a dodává potřebné vitamíny. Pomeranč podporuje metabolismus a spalování tuků. Kromě citrusů můžete použít ananas, mango, kiwi, jahody, maliny, borůvky a mnoho dalších druhů.

5

A jak nápoj na hubnutí připravit?

Jednoduše omyjte a nakrájejte ingredience a zalijte je vodou. Poté je nechte přes noc v lednici vylouhovat.

  • Nakrájejte například 1/2 salátové okurky a 1 citron na plátky, přidejte zhruba centimetrový kousek nastrouhaného zázvoru, asi 5 pokrájených lístků máty či meduňky a vše zalijte 1,5 litrem čisté vody.
  • Další vhodnou kombinací může být třeba meloun s limetkou a mátou, hruška s meduňkou, jahody s okurkou a mátou, apod. Fanztazii se meze nekladou, každý den si můžete připravit jinou originální kombinaci.
Autor: Jana F.
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak a čím nahradit kravské mléko
Ať už chceme kravské mléko nahradit kvůli alergii, intoleranci, diety či přesvědčení, je to velice snadné. Na trhu je široká škála rostlinných mlék, k…
Jak připravit dýňové latte | recept
Dýňové latte | recept. Dýňové latte se stalo velmi oblíbeným nápojem a není divu, jedná se o netradiční variantu kávy s úžasnou sladkou chutí sno…
Jak udělat levandulový sirup | recept
Levandulový sirup | recept. Levandulové mýdlo, kosmetika, vonné pytlíčky a dekorace – to všechno už znáte. Co takhle udělat něco nového, originálního?…