Přejít k hlavnímu obsahu

Jak udělat Eskymo-řezy | recept

Eskymo-řezy | recept. Jak sám název napovídá, tento zákusek bude disponovat lahodným kokosovým aroma a chutnat podobně jako mražený smetanový krém pod názvem Eskymo, který asi známe všichni. Vyzkoušejte si podomácku vyrobené Eskymo-řezy, vaše rodina vás za ně jistě pochválí a bude je chtít neustále připravovat. Eskymo-řezy jsou jemné, kokosově voňavé a ke kávičce neodolatelné. Přesvědčte se sami.

Co je potřeba

Těsto:

  • 2 hrnky hladké mouky
  • necelý hrnek cukru
  • 2 vejce
  • 1 hrnek mléka
  • ½ hrnku oleje
  • 2 plné lžíce kakaa
  • prášek do pečiva

Krém:

  • 2 kokosové pudinky
  • 4 až 5 lžic kokosu
  • ½ litru mléka
  • ½ másla
  • vanilkový cukr
  • 1 kelímek zakysané smetany

Poleva:

  • čokoláda na vaření 
  • 2 cm proužek másla
1

V pracovní misce smícháme všechny suché ingredience – mouku, cukr, kakao, prášek do pečiva, pak přidáme vejce, mléko a olej. Dobře promícháme a máme připravenou směs, kterou vlijeme a rozetřeme do předem připraveného pekáčku nebo plechu. Nejjednodušší je plech vyložit pečicím papírem, pokud jej nemáme po ruce, pekáček vymastíme a vysypeme moukou. Pečeme při teplotě 170 °C (v horkovzdušné troubě při 150 °C) asi 30 minut.

2

V mezičase uvaříme pudinky. Oba pudinky připravujeme pouze v 0,5 l mléka, aby měly hustou konzistenci. Ještě než zchladnou, přimícháme do nich kokos a necháme zcela vychladnout. Nyní si připravíme krém: vyšleháme máslo s cukrem (pokud vám nebudou stačit podle receptu dva vanilkové cukry, přidáme ještě cukr podle chuti) a zašleháme zakysanou smetanu.

3

Vychladlý kakaový korpus rozřízneme podélně a jednu polovinu potřeme připraveným krémem. Přiklopíme druhou půlkou a navrch natřeme zbylý krém. V mikrovlnce rozpustíme v hrnečku nalámanou čokoládu s kouskem másla, vidličkou rozšleháme a lžičkou pokropíme technikou "cik-cak" Eskymo-řezy. Dáme do ledničky vychladnout. Přeji vám dobrou chuť.

Hodnocení
Hana (neověřeno) | Út, 05/31/2016 - 10:26

Pokud neseženete kokosový,tak může být vanilkový a trochu kokosové příchutě, ale myslím, že bude dobrý jakýkoli pudink.Pak už to nebude mít chuť eskyma.Dělám i z jehodovým a přidávám čersvé jahody.Náramě osvěžující dezert.

teufel (neověřeno) | Út, 05/31/2016 - 07:57

Kde koupím kokosový pudink?

Další zajímavé články

Jak na zdravější pečenáče
Jak na zdravější pečenáče | recept. Jistě znáte pečenáče, oblíbené kousky ryb osmažené v trojobalu a naložené na sladkokyselo. Ty kupované bohuže…