Co je potřeba

2 hrnky polohrubé mouky 1 hrnek cukru (krupice) 2 vejce 1 hrnek mléka 1 prášek do pečiva Na posypání: 1 hrnek strouhaného kokosu 1/2 hrnku cukru 1 vanilkový cukr Na polití: 1 šlehačka (cca 30%)

1

Do mísy nasypeme 2 hrnky polohrubé mouky (můžeme kombinovat s hladkou moukou, tedy 1 hrnek polohrubé + 1 hrnek hladké), přisypeme hrnek cukru a vše promícháme. Přidáme 2 celá vejce, hrnek mléka a všechno opět dobře rozmícháme. Úplně nakonec přisypeme sáček prášku do pečiva a vmícháme. Bývá zvykem prášek smíchat s moukou nebo cukrem a pak další ingredience. Ale stává se, že kypřící prášek v mléce vyperlí (a to v jakékoliv tekutině a pak již nemá takovou kypřící schopnost).

2

Připravíme si jednoduchým způsobem posypku na kokosové řezy: jeden hrnek kokosu smícháme s půl naplněným hrnkem cukru a vanilkovým cukrem a vše promícháme.

3

Máme již připravený vymazaný a vysypaný plech, anebo použijeme pečící papír a těsto na kokosové řezy vlijeme na plech. Trochu stěrkou uhladíme, rozlijeme rovnoměrně po plechu a posypeme připravenou kokosovou směsí. Je to vše jednoduché a pohotové, tento moučník zvládne každý začátečník.

4

Dáme do rozehřátě trouby a pečeme na 150 až 160 stupňů, podle toho, jak to máte sami vyzkoušené. Doba pečení asi 35–40 minut. Kokosové řezy pečeme zvolna, aby kokos byl světlý, dozlatova upečený. Špejlí vyzkoušíme, zda se těsto nelepí, poté je hotovo.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.333335
Average: 4.3 (9 votes)