Co je potřeba

  • 2 kuřecí řízky
  • 1 plechovka fazolí v rajském protlaku (400 g)
  • 1 naložená feferonka
  • pepř mletý
  • sůl podle potřeby
  • hlávka ledového salátu 
  • majonéza (několik lžic)
  • citronová šťáva nebo jemný ocet podle chuti

Na ozdobu:

  • cherry rajčata
  • vařené vejce
  • strouhaný sýr
1

Maso z kuřecích prsou z obou stran opečeme na másle, podlijeme vodou a udusíme doměkka. Vodou podlijeme jen málo, potřebujeme, aby se všechna voda vydusila a na pánvi žádná nezbyla. Tento krok můžeme vynechat a použít zbytek pečeného nebo grilovaného kuřete.

2

Připravené kuřecí maso necháme vychladnout a pokrájíme jej na stejně velké kostky. Nakrájené maso dáme do větší misky. Větší mísu volíme proto, aby se salát pohodlně promíchal.

3

Do mísy s masem přidáme konzervu fazolí v rajském protlaku. Nezáleží na barvě fazolí ani na značce výrobku, salát se dochutí. Osolíme, opepříme a přidáme naloženou nebo čerstvou feferonku.

4

Do salátu přidáme celou hlávku ledového salátu. Ledový salát se prodává balený a svádí k tomu, že se nemusí omývat. Není to pravda, po sklizni se ošetřuje, aby vydržel déle čerstvý a křupavý. Proto svrchní listy omývejte alespoň 2 minuty pod tekoucí vodou nebo je odstraňte. Salát nakrájejte nožem na čtverečky. Ledový salát se, na rozdíl od ostatních salátů, které se doporučují trhat rukou, může krájet nožem. Chcete-li zabránit úbytku vitaminů, použijte nůž keramický.

5

Salát přidejte do mísy k ostatním surovinám, přidejte několik lžic majonézy a pořádně promíchejte všechno dohromady. Dochuťte podle potřeby. Podávejte s pečivem a na talíři ozdobte podle svého vkusu.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.57143
Average: 4.6 (7 votes)